Cookies & Privacy

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid.
We respecteren uw privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 

Geen cookies weer te geven

 
 

Geen cookies weer te geven

 

Geen cookies weer te geven

Klacht over Omgevingsdienst de Vallei

Vindt u dat u niet correct bent behandeld door (een medewerker van) Omgevingsdienst de Vallei? Dan kunt u een klacht indienen.

Waarover kunt u een klacht indienen?

  • hoe u bent behandeld door medewerkers of bestuurders
  • het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie
  • het niet reageren op vragen
  • het schenden van uw privacy

Waarover kunt u geen klacht indienen?

  • over iets wat langer dan een jaar geleden is gebeurd
  • over iets waarover u al eerder een klacht hebt ingediend
  • over iets waartegen u bezwaar had kunnen maken of beroep had kunnen instellen, bijvoorbeeld het wel/niet krijgen van een vergunning
  • over gedrag dat al onderzocht wordt door de Officier van Justitie of een rechter

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht per post sturen naar:

Omgevingsdienst De Vallei
T.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 9024
6710 HM  EDE

Ook kunt u ons een e-mail sturen met uw klacht. 

Beschrijf duidelijk waar de klacht over gaat en waarom u de klacht indient. 

Hoe gaat het verder?

Wij behandelen uw klacht volgens onze klachtenregeling. U wordt altijd uitgenodigd voor een gesprek om uw klacht nader toe te lichten. Na het gesprek en een intern onderzoek krijgt u een uitspraak. We handelen een klacht meestal binnen acht weken af. Bent u het niet eens met de uitkomst? Dan kunt u een oordeel vragen aan de Nationale ombudsman.

Meer informatie

Elk jaar publiceren wij een jaarverslag over de klachtbehandeling van het voorgaande jaar. Wilt u een jaarverslag van een eerder jaar inzien? Neem dan contact met ons op.